wtorek, 4 sierpnia 2015

Trochę samochwalstwa, czyli o FANBOOKu słów kilka…

Zacznę od tego co dla mnie najważniejsze… PIERWSZA PAPIEROWA PUBLIKACJA! Moje recenzje pojawiają się już w różnych miejscach, ale teraz pierwszy raz mogę zobaczyć swoje nazwisko wydrukowane na papierze! Jesteście dumni?

fanbook kto czyta nie pyta blog dwumiesięcznik o książkach



FANBOOK to dwumiesięcznik, w którym każdy miłośnik książek znajdzie coś dla siebie – recenzje, wywiady, konkursy, artykuły i sporo ciekawych informacji! Moja recenzja została w nim umieszczona jako jedna z paru zwycięskich prac mówiących o „najlepszych książkach o miłości”. Ja opowiedziałam o Przyjaciółkach ze Staromiejskiej autorstwa Anny Mulczyńskiej. Moją pełną recenzję tej książki znajdziecie pod tym linkiem:

http://kto-czyta-nie-pyta.blog.pl/2015/04/05/101/

 

A tutaj zdjęcie strony, na której znajduje się moja pierwsza papierowa publikacja:

fanbook najlepsze książki o miłości anna karowicz kto czyta nie pyta mulczyńska przyjaciółki ze staromiejskiej

A w czerwcowo – sierpniowym numerze znajdziecie między innymi:

  1. Parę słów o moim ulubionym psychologu – Philiphie Zimbardo i jego najnowszej książce Gdzie ci mężczyźni. Nietrudno się domyślić, że opowiada ona głównie o tym, że trudno teraz znaleźć normalnych, męskich facetów! A dlaczego? O tym już Wam powie Zimbardo i współautor książki – Nikita S. Coulombe.

  2. Wiele ciekawych recenzji, a w tym również recenzję książki Jacka Brzozowskiego – W oczach jej błękitu, którą miałam przyjemność czytać (recenzja oczywiście na blogu).

  3. Wiele informacji odnośnie książkowych nowości z świata-  kulinarnego, dziecięcego i wszechstronnie książkowego.

  4. Wyniki konkursu na recenzję najlepszej książki o miłości, gdzie znajdziecie również parę słów ode mnie o Przyjaciółkach ze Staromiejskiej Anny Mulczyńskiej.

  5. Wywiady – z Irene Cao, Magdaleną Kozak, Rogertem Szmidtem a nawet z Jonathanem Carollem, który lubi nasz kraj i polski żurek…

  6. Dyskusję o retro kryminałach.

  7. Nowy dział FANBOOKa – Blogerzy polecają, w którym sami możecie się kiedyś znaleźć!

  8. Dwa konkursy, o których informacje są również na facebookowej stronie FANBOOKa.


 

Fanbook kosztuje zaledwie 2 (słownie - DWA!) złote, więc naprawdę warto zajrzeć do kiosku, kupić i zatopić się w wieściach z książkowego świata!

Szukajcie w kioskach :)

3 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję! To już któryś blog z kolei, który wychwala fanbooka, więc chyba i ja się w końcu skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, gratulacje. Jak to się w ogóle stało, że Twoja recenzja pojawiła się w Fanbooku?
    W moim kiosku niestety nie ma tej gazety, kiedyś myślałam o zamówieniu, ale w końcu tego nie zrobiłam. No cóż. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo ;) Byłam jedną z laureatek konkursu na najlepszą recenzję książki o miłości... :) Teraz też mają konkurs na recenzję (aczkolwiek książki podróżniczej). Więcej informacji znajdziesz u nich na fb. Zachęcam! A gazetę warto zamówić w kiosku - powinni Ci przysyłać, a to przecież tylko 2zł.

    OdpowiedzUsuń